Sidor

måndag 22 oktober 2012

Hemlagat


Då var första hemlagade julklappen klar! Det blev en tubhalsduk stickad på Quick knit, med 3 trådar. Det var egentligen meningen att den skulle blivit till förra julen, men då hann jag inte med riktigt. Eftersom jag hade garnet hemma redan var det ju rätt naturligt att börja med den. Och eftersom jag är rätt säker på att min fars fru, som ska få den, inte läser min blogg (eller någon blogg för den delen) törs jag lägga ut halsduken här redan nu. Men tala inte om det för henne, ni som känner henne...

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att ha en julklapp klar! Det har inte jag än men snart hoppas jag. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fin och vilken härlig färg! :)

    PS: Jag har en giveaway på min blogg där jag lottar ut ett par designade örhängen, missa inte!

    SvaraRadera
  3. Duktigt av dig! Men visst blir det lite knepigt det där med att hålla reda på vem som läser bloggen och vem som inte gör det och vilka julklappar man kan visa osv... Men kanske man kan lita på människors dåliga minne - och inte skriva ut vem man ska ge något åt :)

    SvaraRadera