Sidor

måndag 23 september 2013

Start i tomteverkstaden!


För en pysslare (och jultok) är det hög tid att börja tänka på julen! Jag vet med mig (läs: har äntligen erkänt för mig själv) att jag inte kommer hinna med att göra alla julkort och alla julklappar själv, som jag egentligen skulle vilja. Så jag får väl se till att hålla det lite enkelt då, så hinner jag lite mer i alla fall. 

Det blev helt enkelt att plocka fram resterna från ett gammalt julkortspaket, som jag fått med någon tidning och bara sätta igång. Nog har jag varit mer nöjd med mina alster än dessa, men för att få igång inspirationen gäller det att bara sätta igång helt enkelt. För inspiration kommer sällan av sig själv...

Ett julkort och två julklappstags fick jag ihop på den här stunden. Och blev dessutom av med lite spillbitar och annat överblivet i gömmorna.

1 kommentar:

  1. Julkorts-verkstaden är uppstartad här med....annars hinns det inte med några julkort för när december väl kör igång såå är det tyvärr så mycket annat man ska hinna med...(om än kul-iga saker)
    Kul-iga julkort och paketkort du fick till av de gamla resterna...hoppas du fick lite inspiration att ge dig på lite fler kort :-D
    Ha det gött! Kraaam C

    SvaraRadera