Sidor

måndag 11 november 2013

Ateljén tar form


Efter en premiärtur till nya Ikea i Borlänge är min nya pysselplats på väg att ta form. Halva sovrummet omvandlas till ateljé, för inte behöver man sååå stor plats till att bara sova på...

Nu ska bara alla pysselsaker på plats, men det ska få ta sin lilla tid så grejerna bor in sig på rätt plats. Och så ska jag passa på att rensa ganska hårt bland mina prylar under tiden, då jag mest blir stressad av allt som inte blir gjort.
Så länge får hela pysselplatsen vara en tom målarduk som väntar på att fyllas...

5 kommentarer:

  1. Vad kul att du äntligen har fått en egen pysselplats!
    Klart man inte behöver såå stor plats att sova på. Min sovplats är mindre än din men så har jag inga barn som nattvandrar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ska bli kul att se ditt hörn när du är klar med sortering mm...kanske du får mer gjort när du har en plats för pyssel
    Ha det gött Kraaam C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas det blir så iaf. För varje projekt känns ju mycket större när man MÅSTE plocka undan direkt efter sig.

      Radera
    2. Känner ingen det där....sitter vid soffbordet fortfarande fast jag har ett pysselrum som väntar...men så länge barnens alla måsten tjuvar min energi sååå får jag vänta på att ta stora rycket och organisera min röra.
      Ha det gött Kraaam C

      Radera