Sidor

lördag 21 juni 2014

Bloppis

Ni har väl inte missat att jag har börjat med en Bloppis här på bloggen?

Alla mina pysselgrejer stressar mig så att jag istället för att inspireras av dom, så får jag inget gjort. Ser inte skogen för alla träden som man brukar säga. I samband med att jag håller på att flytta mina pysselsaker, så tänkte jag göra en rejäl rensning. Och det som rensas ut kommer jag att lägga ut på Bloppisen. Rensningen/flytten kommer att ske långsamt, så håll ett litet öga ditåt, för rätt vad det är så har det dykt upp fler saker att fynda bland.

För tillfället har jag tex ett gäng Promarkerpennor till salu, och några färgglada virknålar och en bok för den som är sugen på att lära sig sticka!

 5 kr/st

10 kr/5 st

30kr

3 kommentarer:

  1. Köper gärna alla Promarkers! (o gärna fler om du vill sälja :D)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ledsen att det tog sån tid för mig att svara, blev visst sommarlov här. Är du fortfarande intresserad av att köpa pennorna så skicka ett mejl på pysselmia78@gmail.com

      Radera
  2. Promarkerpennorna finns fortfarande kvar, för den som är intresserad.

    SvaraRadera