Sidor

måndag 20 februari 2012

Oj oj oj...


... vad länge sen det var jag ägnade lite tid åt min stackars blogg! Efter jul brukar inte pysselsuget vara på topp efter allt julpysslande, även i vanliga fall. I år var det ju värre än så. Så fort julklapparna var öppnade var det bara att sätta igång med flyttbestyren. Nu är vi på plats i nya lägenheten sen några veckor tillbaka, men det är långt ifrån färdiguppackat. Det är två småglin som tar lite för mycket tid från mig för att jag ska hinna med.

Så pysslandet har inte haft särskilt hög prioritet på sista tiden. Men jag har åtminstone hunnit göra årets första projekt:
Frugan fick en tubhalsduk i julklapp. Hon älskar den, men ville att den skulle vara lite tajtare. Så jag har gjort en ny åt henne, på en storlek mindre stickring. Så här blev resultatet! Får se hur den blir när den töjt ut sig klart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar