Sidor

söndag 21 oktober 2012

Tillbaka i julkortsträsket!


Nu när jag kan koncentrera mig på julen i mitt pysslande så tänkte jag försöka haka på utmaningarna i bloggen Ett julkort i veckan igen.

Den här veckan skulle vi utgå från en bild med Musse och Mimmi som åkte skridskor, med tre olika alternativ: sporttema, Disneytema eller färgtemat i bilden.
Jag valde att göra ett "sportigt" julkort med hjälp av den här stämpeln, från Panduro, med det skidåkande barnet. Papprena är spillbitar från tidigare jular. På det ljusare har jag stämplat dit snöflingorna. Kortet blev lite "platt" och därför la jag till lite Stickles och ett par blingstenar på mössan.

4 kommentarer:

  1. Så sött! Det superfina jag fick av dej förra året står kvar här vid mitt skrivbord fortfarande.

    SvaraRadera
  2. Snyggt kort! Det ska bli kul och se vad du gör till utmaningarna (tittar också in där)
    Ha det gött! kraaam C

    SvaraRadera
  3. Oh så söt! Är stämpeln från panduro? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stämmer bra det! Men den inhandlades för kanske 5-6 år sen. Fast dom brukar ju ha liknande stämplar med jämna mellanrum.

      Radera