Sidor

söndag 20 maj 2012

Årets första julkort!


Så var årets första julkort gjort... Men detta var väldigt tidigt, även för mig :) Läste i Tinas fina blogg om att hon var med på en julkortsutmaning om att göra ett julkort i veckan hela året. På bloggen Ett julkort i veckan kommer det varje vecka en ny julkortsutmaning. Varför inte hänga på? Så kanske, kanske jag slipper stressa med julkorten i år. För trots att jag brukar göra/skicka ganska många så är det alltid några till som jag skulle velat skicka till.

Veckans utmaning var ränder och swirls. Eftersom jag beslutade att hänga på först i sista stund för denna veckan så blev det ett hastverk, och varken särskilt arbetat eller tjusigt. Men jag har i alla fall gjort ett kort!
Det fick bli enkelt med bara randigt papper, en änglabild och God Jul-stickers. Swirls hade jag inte i någon form i mina gömmor, så jag fick väl göra dom själv då: med Stickles

Årets julkortsproduktion är därmed påbörjad!

1 kommentar:

  1. Härligt Mia! =) Kul att du hänger på. Blev ju toppenbra!

    SvaraRadera