Sidor

måndag 21 maj 2012

Tål att upprepas


I väntan på att jag ska få hem korten jag beställt, för att göra faderns album, så kunde jag ju passa på att göra en LO till med samma kort som på den förra. Bilden på brudparet är från deras tackkort, men att spara det på det sättet är ju bara onödigt. Kortet blir ändå bara liggandes i nån låda och så tittar man aldrig på det igen.
Bättre att scrappa bilden och ha den i ett album!

Den här LO'n blev väldigt olik, men ändå väldigt lik den förra. Framförallt färgställningen gör väl att man tycker dom är så olika, men tittar man så finns det många likheter: rosa (pga brudens klänning), spetsband, den lilla "blombuketten", halvpärlor och dymotext.

Och tack, Cyllan! Efter att du gav mig ett namn på min "stil" känns det  mycket mer som att jag scrappar "på riktigt". Innan har det känts som om jag fuskar eftersom mina LO's inte ser ut som andras brukar göra.

1 kommentar:

  1. Jisses va du hunnit uppdatera i bloggen sedan jag tittade inom...snyggt julkort o
    läcker LO. Skönt att höra att du numera räknar dig som en "riktig" scrappare (ler)
    Kraaam Cyllan via mobil

    SvaraRadera