Sidor

söndag 8 juli 2012

Woho!

Äntligen kan den som vill ha koll på vad jag har för mig, följa mig med Bloglovin. (Eller annat också antar jag...) Min blogg har tidigare inte gått att hitta där och jag har inte förstått varför. Men efter att ha varit lite support åt den ömma modern, som nu har startat en egen blogg och lite klurande så lyckades jag hitta vad det var jag skulle ändra på. Inte helt lätt för en som inte förstår dataspråk.
Hojta till om det ändå är några problem nånstans, så får jag väl i så fall försöka klura vidare. Men så länge lever jag i tron att allt är frid och fröjd.

Som sagt har min mor nu startat sin alldeles egna blogg. Hon syr, stickar och virkar en himla massa fina saker. Ta gärna en titt hos MummoLee, även lite senare när hon hunnit bekanta sig med bloggen och fått till lite fler inlägg.

 

3 kommentarer:

  1. Tack gumman för hjälpen!
    Det var kul att komma igång men utan dej hade det inte gått så bra.

    Kram
    mamsen

    SvaraRadera
  2. Va kul att du hitta till min blogg :) Nu har jag kikat runt på din och din mammas blogg och ni är en familj med bra pyssel-gen :) Gillar verkligen ditt virkade örhängeshållare och dina återfunna konservburkar! Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Ja det där tekniska är ett kapitel för sig, kul att du fick det att fungera till sist!

    SvaraRadera