Sidor

tisdag 6 september 2011

Pysselsemester!

Jag har precis fått veta att jag ska få lite "semester" från hus o hem i helgen. Vi har en övernattningslägenhet pga frugans jobb och jag ska få tillbringa helgen där heeelt själv. Tänker ta med mig lite pysselsaker och pyssla till långt in på natten. För jag kommer ju inte behöva gå upp tidigt med några barn. Men vad ska jag göra då? Doppresenten kan ju vara bra att ta först kanske. Ett kort till skulle ju vara kul. Har ju albumet jag ska scrappa till fadern om hans bröllop, att göra. Finns hur mycket som helst... men helgen har ju faktiskt bara ett visst antal timmar...



Jaja, så länge får ni kika lite på ett halsband jag gjorde till min svägerska när hon fyllde år senast. Och ja, jag får väl erkänna. Det är från en Panduro-sats. Men åtminstone inte exakt efter beskrivningen. Gör jag av satser så brukar det alltid vara nåt jag vill ha annorlunda ändå...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar