Sidor

fredag 16 november 2012

Födelsedagskort

  

Mormodern passade på att fylla år nästan när jag och Lilla T  var nere och hälsade på familjen sist. Det blev en liten spontanpresent i form av en dekorerad ask med några bra-att-ha-kort. Själv glömde jag att fota dom, men tur man har en mor på plats som kunde göra det åt mig ;-)


 Här, Cyllan, får du se det första som min nya leksak åstadkommit: swirlsen. För er andra kan jag tala om att leksaken är en Big Shot som jag köpte/fick i present av min mor och fru på Scrapmässan i Göteborg.

4 kommentarer:

  1. Hi hi!
    Ja, snart fylls nog asken med något annat gott om jag och du känner mig rätt;-)!
    Hi hi, ja tänk Annas bakverk på föräldragruppen;-), det var ju hur roligt dom helst ju;-)! Kommer ju att gå galant imorrn tror jag:-)!!!
    Å, sen är det ju den där scrappmässan... Men jag är ju Inge avis ja inte:-)!!!!!!
    Å när ska vi ses då;-)???
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    Hittade precis in till dig och din trevliga pysselblogg och jag ska absolut fortsätta att följa den.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Min mobil ville inte låta mig kommentera i din blogg...så jag fick vänta tills jag landa vid datorn (ler)
    Diggade din mössa - läcker färg!
    Snygga kort och söt presentlåda...gissar att du kommer att använda denna swirl en hel del framöver för det är alltid kul med nya leksaker (ler)
    Ha det gött! Kraaam C

    SvaraRadera