Sidor

tisdag 20 november 2012

Vintergardiner och teknik

Det här är första inlägget jag testar att göra med Blogger-appen. Får väl se hur det funkar...

Idag har jag äntligen tagit tag i köksgardinerna. Dom enda jag hade som funkade i köket var lite väl vårliga för att funka nu när julen närmar sig. Jag vill inte behöva byta gardiner förrän till våren igen, så tomtar på julgardinerna går bort. Traditionella rödrutiga eller -randiga funkar inte heller i mitt lilla "cupcake-kök". Men på Panduro hittade jag ett blått/turkost tyg med stjärnor. Passar ju bra ihop med alla prickar som finns här annars.

2 kommentarer:

  1. Fina! Så du har invigt symaskinen nu ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det var väl på tiden! :-D Och med den här går det ju t o m att sy utan att väcka ungarna...

      Radera