Sidor

torsdag 27 december 2012

Delar av julkortsproduktionen


Vännen M och jag brukar ha en årlig julkortskväll. Då träffas vi och snackar massa skit, tjuvsmakar på glöggen och tillverkar ett och annat julkort. I år trodde jag inte att det skulle bli någon sådan kväll då tiden sprang i väg för oss och när vi tillslut hade hittat ett datum som passade båda så blev vi också båda sjuka. Efter mycket om och men fick vi ändå till en liten lunch-pysslar-träff i alla fall. 
Det här är vad den resulterade i:


Då jag visste med mig att jag inte skulle hinna göra julkort vid så många fler tillfällen så fick jag se till att hålla dem lite enklare i år för att det skulle bli några stycken.

Det här kortet fick jag i alla fall ihop en annan kväll:
 
  

Jag stämplade ett eget mönsterpapper och embossade God jul-stämpeln. Och så lite Stickles runt alla kanter. Klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar