Sidor

fredag 28 december 2012

En scrappare är född!


Det ser ut att kunna bli en riktig scrappare även av Lilla T, i framtiden! Överlycklig över att få använda mammas pysselgrejer så knåpade hon ihop dom här tjusiga julkorten:
 


Pyssla tillsammans med Lilla T gör jag ju i alla fall delvis för att jag själv tycker det är roligt, så jag kunde ju inte låta bli att göra ett par egna julkort också. Men svårighetsgraden fick ju hållas nere eftersom jag inte direkt kunde koncentrera mig på mitt, jag fick ju hjälpa T större delen av tiden. Så dessa kort blev kanske inte riktigt i min vanliga klass, men det blev i alla fall ytterligare två julkort:



1 kommentar:

  1. Jag förstod att julkortet (det rosa till höger) var gjort av T men med en viss hjälp av dej. Det var så lite glitterlim på ;-)

    SvaraRadera