Sidor

lördag 17 september 2011

Lördagsgodis

På förmiddagen var jag och Skruttan upp till affären och handlade lite. Eftersom det är lördag så inhandlades ju även den obligatoriska påsen. När jag såg dom ursöta godisburkarna i hyllan blev jag ju "tvungen" att köpa lite till mig med. Bara för att jag skulle få en burk. Att det sen blev betydligt mer i min burk än i 2½-åringens 4-kronors-påse är ju en annan historia...


Nu är ju frågan vad jag ska hitta på med den fina burken sen. För jag kan ju inte slänga något sånt här fint! Någon som har nån bra idé...?

2 kommentarer:

  1. En pennburk - kanske till dina brushablespennor.

    Kram mamsen

    SvaraRadera
  2. Eller en fin presentförpackning om du "gömmer" texten med nåt tjusigt scrappat. Finns det inget lock så fixar väl du det.

    Kram mamsen

    SvaraRadera