Sidor

fredag 16 september 2011

Schemalagt!

Nu ska jag för första gången testa att schemalägga ett inlägg. Får väl se om jag fattar hur jag ska göra...

Nu har dopet varit, så jag kan äntligen visa upp grejerna jag gjorde till det på min "pysselsemester".
Presenten blev en sorts mätsticka/tavla. Började med att grunda en Deep-edge-canvas med akrylfärg


Några moln på det...


Nån som vågar gissa på dopbarnets namn? ;)


En remsa självhäftande kardborreband och lite centimetermärkning...


Lite kardborre-pluttar på molnen och på nyckelpigorna, så var det klart!


Och så blev det ju ett kort till henne också:


Jag är lite galen i prickar för tillfället, så det är klart att ungen ska ha ett kort med prickar på! Chalkade kanter, minitagsen färgade med distressdyna, 3D-kuddar under rundeln, några blommor, en knapp och några halvpärlor senare så var det klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar