Sidor

söndag 6 januari 2013

I god tid!


Man kan aldrig börja för tidigt med tomteverkstaden! :-) Pysseldags har startat en grupp på Facebook målsättningen är att göra ett julkort i veckan ända fram till jul. Min plan är att försöka hänga på dom utmaningarna som ges för varje vecka.
För vecka 1 var utmaningen "vitt och silver" och detta var vad jag lyckades knåpa ihop på det temat.
 

Insåg att jag inte hade särskilt mycket silver i mina gömmor, men lite embossingpulver, stickles och ett par söta skridskor lyckades jag i alla fall skrapa ihop. Jag använde 3D-kuddar i olika tjocklekar för att skapa lite skuggor och liv i det för övrigt väldigt vita kortet.

Gårdagskvällen var väldigt produktiv för mig. Det blev ytterligare 3 julkort, kopplade till kommande veckors teman. Men dom tänker jag hålla lite på och vänta med att visa tills vi är inne i rätt vecka.
Ett annat kort blev också gjort i går, men det kan jag heller inte visa ännu. Men då vet ni i alla fall att det finns lite att se fram emot!

Förhoppningsvis slipper jag stress med julkorten i år åtminstone...
 

1 kommentar:

  1. Åh så fint =) Jag har inte kommit igång med julkorten än... men snart hoppas jag =) Kram!

    SvaraRadera