Sidor

tisdag 4 oktober 2011

605


Jag blir lika imponerad varje gång jag går in här på min blogg och ser hur besöksstatistiken ökar. 605 besökare ligger det på i denna stund. Tänk att det finns nån som vill läsa om vad jag har för mig! För det kan väl inte vara min mamma som har klickat sig in alla 605 gångerna? ;-)

Vilka är ni, som kikar in? Känner jag er, eller är ni helt främmande människor? Hur har ni i så fall hittat hit? Skulle bli jätteglad om ni skrev en rad eller två och berättade...

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag hittade hit genom FL, du har ju din bloggadress längst ner i dina inlägg. Följer Marionyms jultråd och fick syn på dig :)

    SvaraRadera
  2. hej, facebook, när du skriver att du gjort en uppdatering, tycker det är kul att kolla på allt fint du gör :)

    SvaraRadera