Sidor

måndag 31 oktober 2011

Ett gäng änglar!


Om ni inte redan har tröttnat på att titta på alla mina julkort så kommer här ett gäng till. Det är ju mest julkort mitt pysslande går ut på just nu. Var lugn, förr eller senare kommer jag ha fyllt julkortskvoten.

Den här gången har jag använt lite spillbitar från mina ojuliga julkort. Stämpeln har jag fått från min änglatokiga mor (som envisas med att köpa massa pysselsaker utan att använda dom. Men det gör inte mig nåt!) och färglagt med Promarker-pennor. Och så några bokstavsstickers på det så var det klart!

2 kommentarer:

  1. Jaja men herregud dom är ju såå fina men är tyvärr inte så användbara till sömnad eller stickning/virkning ;-)

    Kram mamsen

    SvaraRadera
  2. Jisses såå många julkort du fått ihop - enkla och såå snygga. Diggar dina papper grymt mycket (prick-tokig som jag är(ler))
    Gillade kortet i inlägget under ocksåå...du är duktig på att få ihop snygga kort
    Kraaam C

    SvaraRadera