Sidor

torsdag 20 oktober 2011

Ojulig jul!


Den här veckan var utmaningen att göra ett alternativt julkort. Resultatet blev det svart-vita kortet. Tyckte tomten fick lite väl mycket trollkarl över sig och gjorde då det som har röd luva och rött band istället. Men det kändes genast lite väl klassiskt, så det första fick duga. Men jag gillade stilen det blev med dom här papperna så jag gjorde ett par till, fast lite juligare då.
(Och så är det ju alltid lika bra att passa på att göra fler när grejerna ändå är framme...)

4 kommentarer:

  1. Dina prickiga julkort är verkligen läckra!
    Kraam C

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det fint med prickar?! ;-)

    SvaraRadera
  3. Så fint du gör Mia! Å herregud, man kanske ska börja med julen=)! För min del iår så beställer jag färdiga, ja vet, skittråkigt men det är så mycket som jag vill göra så det gäller att prioritera=)! Himla fin blogg och alla grejer, får nog intervjua dig när det gäller scrap, är inte alls i din klass, men kul att ha någon i närheten som kan hjälpa!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Tack, fast jag kan ju inte heller scrappa. Jag fuskar mig igenom det också som så mycket annat ;-) Eller är en light-scrappare som jag själv ser det.

    SvaraRadera