Sidor

torsdag 6 oktober 2011

Kommentarer...

Hm, har fått veta från ett par stycken att det inte går att kommentera. Är det därför det är så tyst bland kommentarerna? Undrar vad det kan bero på. Efter vad jag kan se så är allt som det ska vara för att det ska gå att kommentera inläggen. Men vad vet jag, jag kan ju inte sånt här.
Ni får gärna testa om det går. Och vet du vad det kan bero på så får du gärna berätta det i kommentaren. Men det förstås, om det inte funkar att kommentera så kan ni ju inte berätta det. Åtminstone inte här...

6 kommentarer:

  1. Jag kan tydligen kommentera själv iaf...

    SvaraRadera
  2. Nu prövar jag att kommentera...

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Testar med en annan webbläsare än Explorer.
    Få se om det lyckas.

    Kram mamsen

    SvaraRadera
  4. Hej igen!

    Det är nog i Explorer som problemet finns. En del andra pysselbloggar får upp en ruta om att det finns en script på sidan och det går inte att se bloggen då. Nu använder jag Google Chrome och det funkar tydligen. Ska nog sluta använda Explorer. Där har varit så mycket problem.

    Kram mamsen

    SvaraRadera
  5. Ja, helt omöjligt verkar det ju inte vara i alla fall att kommentera. Får väl se hur det utvecklar sig...

    SvaraRadera
  6. jag har haft problem att kommentera att tag men nu funkar det igen ;)

    SvaraRadera